2013-02-10

M.Kuprevičius: dirbti Valstybės saugumo departamento agentu yra labai sunkus nusikaltimas

2012 12 06 LRT laidoje „Tautos aikštė" (vedėjas A.Tapinas) buvo diskutuojama dėl Ūso išteisinimo. Žiūrovams studijoje buvo išdalinti sunkaus plastiko maždaug 20 ant 40 cm plokštės, skirtos žiūrovų pritarimui arba nepritarimui išreikšti: viena pusė žaliai nudažyta, o kita - raudonai. Tarp žiūrovų esantis  vaikų dziudo treneris Marius Kuprevičius, matyt,  nerado jo emocijoms tinkančios spalvos, todėl 25 laidos minutę 48 sekundę susinervavo ir metė iš visų jėgų tą plokštelę į mane ir pataikė man į saulės rezginį. M.Kuprevičius teigia, kad aš po minutės, t.y. 26 min.28 sekundės jį išvadinau VSD agentu, pasakydamas frazę „VSD negali parinkti agentų su normalia psichika":

http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/T/1609/tautos_aikste._nacionaliniai_debatai

Kas būtų, jei jis būtų pataikęs į mano akinius ir išmušęs dūžtančiais stiklais man akį? O kodėl jis advokatui ir teisėsaugai apie tai nutylėjo? Jei vaikų treneris taip nevaldo emocijų, tai gal kitą kartą jis taikys kovinius veiksmus,  gal nunčiakus, rapyrą ar kardą, arba ietį paleis į kitą kalbantį žmogų?

Aš visą laiką nuo ciniško ir itin žiauraus močiutės A.Ramanauskienės sužalojimo, kalbu ir rašau apie pareigūnų smurtą, ką valdantieji nepriklausomai nuo partiškumų, jau daug metų slepia nuo gyventojų, o jei apie tai paskelbia žiniasklaida, tai tada tuos pareigūnus išsukinėja.

Kodėl vaikų dziudo treneris reaguoja grubiu fiziniu smurtu į mano pasakojimus apie fizinį policijos smurtą prieš nekaltus žmones, kai 74 metų močiutė atsiduria komoje dėl to, kad neva neturi leidimo prekiauti vaistažolėmis, arba 5 policininkai suspardo vyriškį negrįžtamai sugadindami jam vieną inkstą už tai, kad jis neva per garsiai šaukė?

Be to, mano frazė buvo kitokia- ne teiginys, o klausimas, prasidedantis žodeliu "ar": „Ar VSD negali parinkti agentų su normalia psichika?". Kodėl M.Kuprevičius įsižeidė dėl žodžio „agentas", kodėl neįsižeidžia dėl žodžio „normalia psichika?". Kodėl jis sau priskiria tą klausimą?

Ar gražu dziudo vaikų treneriui klaidinti autoritetingą ir brangią advokatų kontorą, gen.prokurorą ir teismus? Juk yra LRT tinklapio video archyve ta laida, ten aiškiai girdis, kad aš klausiu, o ne teigiu.

Be to, toks garsus vaikų treneris taip pat yra viešas asmuo, tai kodėl jam negalioja atsakomybė už tai, kad klaidina teisėsaugą? O kodėl tas viešas asmuo - vaikų treneris- leidžia sau mėtyti į kitus žmones sunkius daiktus?

Tačiau vaikų treneris M.Kuprevičius (kaip toks smurtaujantis žmogus gali dirbti vaikų treneriu?) ne tik kad nesusigėdo, bet dar kreipėsi į teismą, prašydamas mane nuteisti už- neva šmeižtą pagal LR BK 154 str.2 dalį („Tas, kas šmeižė asmenį, neva šis padarė sunkų ar labai sunkų nusikaltimą, arba per visuomenės informavimo priemonę ar spaudinyje, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki 2 metų"), paprašė teismo skirti man bausmę ir dar priteisti 5454 litus žalos.

Ar M.Kuprevičiui viskas gerai su suvokimu?

Kokio labai sunkaus nusikaltimo padarymu aš jį apkaltinau?

Ar darbas VSD-e yra sunkus nusikaltimas?

Ar buvimas VSD agentu yra labai sunkus nusikaltimas?

Ir iš viso, kodėl jis mano klausimą priskiria sau?

Lrytas ta proga kažkodėl publikavo vienpusišką straipsnį, kuriame, dėl nežinomų priežasčių nutylėjo M.Kuprevičiaus smurtavimą TV studijoje: http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/kriminalai/vsd-etiketes-lipdymas-n-puteiki-atvede-i-teisiamuju-suola.htm

Kodėl lrytas gina smurtaujančius?

Gerbiama straipsnio autore Asta Kuznecovaite, o kodėl nutylėjote apie vaikų dziudo trenerio Mariaus Kuprevičiaus fizinį smurtą - sunkios plastiko plokštės mėtymą į žmogų siekiant sužaloti?

Kodėl nutylėjote, kad po tokio savo poelgio jis buvo iš studijos išvestas LRT apsaugos?

Kodėl nutylėjote, kad jis ieškinyje įrašė ne tą frazę, kurią aš pasakiau, o kitą?

Kodėl prieš rašydama neperžiūrėjote LRT tinklapyje viešai prieinamo tos TV laidos įrašo?

Kodėl nepaklausėte kitos pusės?

Kokioje dar ES šalyje laikraščiai rašo tik vienos pusės nuomonę ir taip aršiai gina smurtautojus?

P.S.: aš nesiskundžiu dėl plastiko lentelės smūgio, kad ir aštriu kampu, aš juk jam nemečiau atgal stiklinės, kuri stovėjo man prieš akis, aš juk nėjau prie jo santykių aiškintis, susitvardžiau, man dzin dėl to smūgio, aš juk jo neskundžiau nei policijai nei dar kam nors, aš tik replikavau - kaip ir bet kuris kitas, turbūt, būtų pasielgęs. O jis ėmė ir kažko išprakaitavo dėl mano frazės ir dar kaip koks nuskriaustas mažvaikis nubėgo į teismą išsiverkt . Esmė, kad jis vaikų dziudo treneris, kaip jis gali taip nevaldyti ne tik emocijų, bet ir rankų, kitą kartą per treniruotę susinervavęs gal ir prieš vaiką analogiškai pasielgti, t.y. smurtaut.

Komentarų nėra: