2014-04-04

Iš 26045 parašų pripažinti tinkamais 23584 ir esu užregistruotas kandidatu į LR Prezidentus. Labai ačiū visiems savanoriams:)

Iš 26045 parašų pripažinti tinkamais 23584 ir esu užregistruotas kandidatu į LR Prezidentus. Labai ačiū visiems savanoriams:)
Vyriausiajai rinkimų komisijai patikrinus visų už mane ranka pasirašiusių parašus,rašysenos ekspertai 332 pripažino surašytus viena ranka,skaneris pripažino neatitinkančiais gyventojų registro 2129. Taigi, iš 26045 pripažinti tinkamais 23584 ir esu užregistruotas kandidatu į LR Prezidentus. Labai ačiū visiems savanoriams:)

4 komentarai:

Naglis Puteikis rašė...

Iš 26045 parašų tinkami 23584, todėl buvau užregistruotas kandidatu į LR Prezidentus.Labai ačiū visiems savanoriams:) http://tiny.lt/apske59

Anonimiškas rašė...

Aš taip pat džiaugiuosi.

Zenonas M. rašė...

Malonu matyti ir girdėti šio žmogaus šventą ryžtą vykdant svarbią misiją, vardan mūsų visų šviesios ateities. Lietuviai nepraleiskite progos palaikyti šį kandidatą į prezidentus. Šis nuoširdus ir atkaklus žmogus turi laimėti rinkimus.

Egidijus L. rašė...

aš ir mano šeima balsuosime už Naglį.Sėkmės kovoje.

rinkėjas iš Klaipėdos