2019-03-10

Abejojantiems , ar pasirinkimas eiti su A. Guoga į EP rinkimus neprieštarauja LCP vertybėms.

Abejojantiems , ar pasirinkimas eiti su A. Guoga į EP rinkimus neprieštarauja LCP vertybėms. Priekaištaujantiems man ir Lietuvos centro partijai dėl vertybių: Kai kovoju su oligarchais gindamas senamiestį, kur tada būna visi vertybininkai? Kodėl lieku vienas su saujele paveldo gynėjų "skruzdėliukų", kai tokiose bylose mus NUOLAT teisme išduoda prokuratūra, Statybos inspekcija, Aplinkos ir Kultūros ministerijos? Kodėl savivaldos rinkimuose dauguma gyventojų balsuoja už vietinius karaliukus? Kodėl LCP tokiuose rinkimuose gauna 1-2 proc.? Kur vertybininkai, kodėl nepadeda? Kai viešinu istoriją, kad korupcinio LEO LT projekto tvirtinimo Vyriausybėje kūrimo išvakarėse jos valdybos pirmininkas neša Vyriausybės patarėjui teisingumo klausimais grynais 3 mln. litų be palūkanų, be užstato , be notaro patvirtintos sutarties GRYNAIS IR MANE UŽ TOKĮ VIEŠINIMĄ teismas nukelnėja 6000 eurų, kur tie vertybininkai tada, kodėl negina? Kodėl šios istorijos neaprašė NĖ VIENA ŽINIASKLAIDA, nekomentavo nė vienas politologas, nė vienas apžvalgininkas - o juk oligarchai teismo rankomis atėmė iš mano neįgalaus sūnaus ir moksleivės 6000 EUR. Kur vertybės? Kodėl vertybininkai mane palieka vieną su saujele aktyvistų, kurie iš paskutinių SAVO centų sukrapšto užstatams, kad galėtų kandidatuoti ir tokiu būdu ginti viešą interesą, kai kitos turtingos partijos visa tai sumoka iš valdiškų dotacijų ir dar valdiškais milijonais taškosi absurdiško dydžio reklaminiams stendams be JOKIO TURINIO. Kur tada vertybininkai? O dabar susiradome partnerį, iš KURIO NEPRAŠOME PINIGŲ, norime kartu su juo per EP mažinti turtinę ir pajamų nelygybę, nes LT Seime to niekaip nepavyksta padaryti, nes visose Seimo frakcijose dauguma libertarų. Kur vertybininkai žiūri? Kodėl smerkia mane, LCP, bet nesmerkia pajamų nelygybę NUOLAT didinančių VISŲ KITŲ FRAKCIJŲ Seime? Kodėl dabar užupuolėte mane ir A.Guogą, kad susiruošėme mažinti turtinę ir pajamų nelygybę per EP, nes Seime to tiesiog nepavyksta, nes jame visose frakcijose sėdi dauguma libertarų, kuriems patinka, kad pajamų nelygybė nuolat didėja ir todėl jie visą laiką atmeta visus mano pasiūlymus dėl tokios nelygybės mažinimo. Jūs nežinote, kodėl taip vyksta, kodėl vertybininkai dažnai tyli ir negina? Nes jiems gėda susidėti su tokiais, jų manymu, marginalais, kaip LCP ir aš. Bet mes nesigėdijame ginti viešą intereso ir nebijome jo ginti. Todėl prašau palaikyti ir remti LCP ir jos kandidatus.

Komentarų nėra: