2019-05-11

Pirmiausia - už Arvydą Juozaitį!

Aš nežaidžiu, negudrauju ir jokios naudos sau nesiekiu.  Ką man gali duoti A. Juozaitis, olimpinį savo medalį man padovanoti?:
https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=81141551
Aš atlieku savo misiją - ginu visuomenę nuo laukinio kapitalizmo. Šiuo atveju reikia ginti nuo bankų užvaldymo.  Todėl planuoju ir skaičiuoju. Pirmadienį paskelbus apklausų rezultatus, tapo aišku, kad į antrą turą gali patekti tik Nausėda, Šimonytė, Skvernelis ir Juozaitis. Jei pirmi du , tai Nausėda laimi ir bankai valdo ir LT amen. Jei visi kiti kandidatai, ar bent vienas iš jų agituoja 'maziuku' rėmėjus balsuoti už Juozaitį arba Skvernelį, tada į antrą turą patenka kuris nors iš  jų ir išstumia Nausėdą. Kiti 'maziukai' paskendę puikybėje, todėl tik aš agituoju saviškius taip balsuojant pasiaukoti visuomenės labui. Jei nors 1000 mano rėmėjų (prieš 5 metus gavau 124 000) taip padarys, tai išstumsime Nausėdą. Jei po 5000 mano šalininkų balsuotų už Juozaitį ir už Skvernelį , tai kuris nors patektų į 2 turą ir išstumtų Nausėdą. Nes jiedu lipa ant kulnų Šimonytei ir Nausėdai - labai mažai trūksta, kad galima būtų pavyti. Moksleivis būdamas dalyvaudavau matematikos olimpiadose, todėl gerai skaičiuoju, pasitikėkite manimi. O aš nuo tokių planavimų ir tokių žingsnių jokios finansinės sr kitokios naudos negaunu.

Komentarų nėra: