2021-07-04

N. Puteikis: suteikdami didesnį dėmesį homoseksualių asmenų teisėms valdantieji visiškai užmiršta šeimų skurdo, ekonominio nepritekliaus problemas bei vienišų mamų, auginančių vaikus, bėdas.

Į maršą atvyko ir Puteikis 
Politikas Naglis Puteikis sako į šeimų maršą atvykęs dėl dabartinių valdančiųjų veidmainystės. Pasak jo, suteikdami didesnį dėmesį homoseksualių asmenų teisėms valdantieji visiškai užmiršta šeimų skurdo, ekonominio nepritekliaus problemas bei vienišų mamų, auginančių vaikus, bėdas. „Jeigu prie valstiečių apie tai buvo kalbama ir buvo ketinama tai spręsti, tai šita valdančioji dauguma užsiima tik viena privilegijuota grupe – LGBT grupe", – sako N. Puteikis. Kaip išskirtinę problemą politikas minėjo vienišas vaikus auginančias mamas, kurių buvę partneriai atsisako išlaikyti savo vaikus, dirba šešėlyje, slapstosi, o valstybė, deja, padeda labai ribotai mokėdama kuklią vaiko išlaikymo išmoką. N. Puteikio nuomone, šie žemiški klausimai yra svarbūs ir aktualūs daugeliui šeimų, kuriose yra moterys ir vaikai. „Kodėl šita valdančioji koalicija užsiima vien tik LGBT?", – klausė N. Puteikis, pabrėždamas, kad dėmesys turi būti skiriamas visiems, kurie patiria skurdą, kurių teisės pažeidžiamos.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/krucinskiene-ir-imbrasas-didziajame-seimu-gynimo-marse-papasakojo-kodel-atvyko-n1096113

1 komentaras:

annonymous rašė...

Jau du kartus esu santykių su vyru sagoje, jis mane apgaudinėja su kita moterimi, norinčia įsitikinti, ar mano namai sugenda, o mes net ruošiamės skirtis, ir jis nusprendė mane palikti kitos moters labui, Ketvirtadienį pasakojau savo draugei apie skyrybas, o ji man rekomendavo Dr.AJAYI, kuris išgelbėjo mano santuoką ir parsivežė mano vyrą. Vakar jis atsiklaupė ir dėl visko atsiprašė. Niekada nebereikės žiuri į skyrybas. Džiaugiuosi, kad mano šeima grįžo, o mano vaikai - laimingi. Jei turite panašių santykių problemų. Susisiekite su didžiuoju burtų raštu daktaru AJaYI el. Paštu: Drajayi1990@gmail.com arba „WhatsApp“: +2347084887094. Mano šeima grįžo ir noriu, kad kiekviena pora suprastų, jog skyrybos niekada nėra sprendimas.