2015-02-21

Dėl malūno Klaipėdoje griovimo ir buv.Vaivos kino teatro.

Gerb.G., Jūs uždavėte mano blogspote klausimą:
"Kodel nugriautas, t.y. pradetas griauti ir paliktas
subjaurotas, todel akivaizdziai matoma,kad labai vertingas mano
nuomone, pastatas Malunininku g.4, Klaipedoje, buves senas malunas. O
visokios transformatorines, pvz. Liepu 48 saugomos. Man taip tvirtino
vienas zmogus.
Ar pvz.Vaivos kino teatras saugomas. Jus gi vadovavote tiems sprendimams? G."
N.P.:
1. Malūną nevertingu pripažino du papirkti ekspertai tam, kad godi
firma pastatytų ten dauguaukštį. Tokius korumpuotus neva ekspertus
tuomet labai globojo tuometis kultūris ministras J.Jučas, jis skatino
senovinių pastatų griovimą, rėmė statybą ant kapinių prie Jono
kalnelio, kuri vyko be jokių leidimų. Tuo metu aš buvau išmestas iš
paminklosauginio darbo už tai, kad gyniau I.Simonaitytės bibliotekos
vertingas istorines dalis, tad kartu su vilniečiais rengiau protesto
akcijas Vilniuje prieš ministrą ir Klaipėdoje prieš malūno ir kitus
griovimus. Korumpuota Klaipėdos prokuratūra aršiai gynė paveldo
griovėjus, bet kai kuriuos griovimus pavyko sustabdyti, pvz.tą malūną,
kurį minite. Po kažkiek laiko buvau teismo grąžintas į
paminklosaugines pareigas Klaipėdoje ir nieko nebeleidau griauti.
2. Transformatorinės nėra saugomos. O dėl tos transformatorinės tai
mane tyčia apkalba vienas verslininkas, kuris norėjo nugriauti prie
transformatorinės esantį senovinį pastatą. Ir jam, attodo, pavyko jį
nugriauti ir vietoj jo kažką neaiškaus pastatyti kai aš jau dirbau
Seimo nariu. Bet bent jau pakenčiamą aukštį išlaikė, gaila, kad
nugriovė tipinį senovinį fasadą, kurį galėjo palikti, o dabar tik
kažkokįą nevykusią imitaciją įrengė.
3. Vaivos buv.kino teatras taip pat nesaugomas, bet toje vietoje
saugomas aukštingumas ir istorinis užstatymas, nes tai istorinės
miesto dalies teritorija, t.y.ten negalima statyti betonoidiškai
stikloidinių monstrų-dangoraižių. Už mėginimą apginti tą vietą nuo
tokių statybų godūs apsukruoliai kartu su korumpuotais Klaipėdos
prokurorais bandė mane nuteisti pagal Baudžiamąjį kodeksą neva kenkiu
valstybei. Goduoliai ir papirkti prokurorai įsivaizdavo, kad jie yra
valstybė. Ačiū žmonėms, kurie vaikščiojo į teismus ir teisėjams, kad
apgynė tą Klaipėdos istorinę vietą nuo bjaurojančio užstatymo 6
milžiniškais bokštais ir kad apgynė mane.



--
--
Naglis Puteikis
www.puteikis.lt; tel. 8-652-76250
www.facebook.com/puteikis

Komentarų nėra: