2020-06-10

Valstybinei kultūros paveldo komisijai

DĖL BAISAUS ANTSTATO ANT PAVELDINIO PASTATO PUTVINSKIO 22, KAUNE
Prašau Jūsų posėdyje apsvarstyti Kultūros paveldo departamento praktiką baisiais anstatais žaloti nuostabią prieškarinę Kauno architektūrą ir įvertinti ją sprendimu.
Siūlau Jūsų sprendime pasiūlyti Kultūros ministerijai skirti nuobaudas KPD darbuotojams, atsakingiems už tokius suderinimus ir uždrausti tokią praktiką, bei išsireikalauti iš Kultūros ministerijos ir KPD, kad pastarieji kreiptųsi į teismą, kad minėtas antstatas būtų nugriautas, o žala išieškota iš projektą suderinusių KPD darbuotojų.
Siunčiu nuorodą į fotoreportažą apie šį anstatą:
Prašau mane pakviesti į Jūsų posėdį, kai svarstysite šį klausimą.
Atsakym ąparašau siųsti el.paštu.
Seimo narys Naglis Puteikis 

2 komentarai:

annonymous rašė...

mes su vyru vedę 8 m. Mes buvome laimingi susituokę su sūnumi. Prieš 6 mėnesius pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato. Jis pradėjo vėlai grįžti iš darbo, jis beveik nesirūpino manimi ar vaikais, kartais išeina ir net negrįžta namo 4 savaites. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Aš labai susirūpinau ir man reikėjo pagalbos. Naršydama sutikau liudijimą, kuriame teigiama, kad daktaras AJAYI gali padėti išspręsti mano santuokines problemas, atkurti nutrūkusius santykius ir pan. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti. Nuo tada viskas grįžo į savo vėžes. Mano šeima vėl laimingai gyvena kartu. Visa tai ačiū dr. AJAYI. Jei jums reikalingas burtų ratukas, galintis ištarti tikrai veiksmingą burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils.


Skambinkite ir „Viber“ / „Whatsapp“ +2347084887094
Paštas: drajayi1990@gmail.com

annonymous rašė...

mi esposo y yo hemos estado casados ​​por 8 años. Estábamos felizmente casados ​​y teníamos un hijo. Hace 6 meses comencé a notar un comportamiento extraño en él y pocas semanas después me enteré de que mi esposo está saliendo con alguien. Empezó a llegar tarde a casa del trabajo, ya casi no se preocupaba por mí ni por los niños, a veces sale y ni siquiera vuelve a casa durante 4 semanas. Hice todo lo que pude para solucionar este problema, pero todo fue en vano. Me preocupé mucho y necesité ayuda. Mientras navegaba, encontré un testimonio que sugería que el Dr. AJAYI puede ayudar a resolver mis problemas maritales, restaurar relaciones rotas, etc. Entonces, sentí que debería darle una oportunidad. Me comuniqué con él y me hizo un hechizo. Dos días después, mi esposo se acercó a mí y se disculpó por los errores que había cometido y prometió no volver a hacerlo. Desde entonces, todo ha vuelto a la normalidad. Mi familia vuelve a vivir feliz juntos. Todo gracias al Dr. AJAYI. Si necesita un lanzador de hechizos que pueda lanzar un hechizo que realmente funcione, le sugiero que lo contacte. No te defraudará.


Llamar y Viber / Whatsapp +2347084887094
Correo: drajayi1990@gmail.com