2015-04-08

Būtinai paklausykite - Algirdo Patacko paskutinis laiškas-eilėraštis, kurį per Algirdo laidotuves perskaitė jo brolis Gintaras.

N.P.: šiandien buvau Algirdo Patacko laidotuvėse, girdėjau jo priešmirtinį laišką-eilėraštį, kurį perskaitė jo brolis Gintaras, siūlau visiems paklausyti - labai stipru (yra ir troliams, broileriams bei moliams skirta keletas eilučių, o daugiausia ir stipriausiai - "mes einame kaip ir ėjome, ne į mirtį, o į gyvenimą: "Gintaras Patackas skaito brolio Algirdo atsisveikinimo laišką per jo laidotuves".
http://yourlisten.com/Erikas.Ov%C4%8Darenko_102_fb/g-patackas-skaito-brolio-algirdo-atsisveikinimo-laik
Vėliau gavau el.paštu:
Algirdo Patacko kalba per savo paties laidotuves pasakyta brolio Gintaro lūpomis

Nebenoriu pušų intymo
Ir juodos į kalvą procesijos.
Palinkėkit man oro tyro 
Ir šiltos saulutės poezijos.

Kad prajočiau ant balno tymo, 
Pasakyčiau šakalams: Nestaukite,
Jeigu jaučiate mano buvimą - 
Puotaukite...

Mano broliai yra ne broileriai, 
Netupėjau su jais vištidėje,
Sakalai yra mano broliai
Aukštybėje...

Ka galiu jums ištarti, troliai,
Pakarti troleibuso ienų:
- Buvot moliai ir liksit moliai, 
Esat jūs tiktai maistas hienų!

Su brangiausiais - neatsisveikinu...
Mes, gyvieji, niekad nemirsime,
Mėnulveidžiai ir saulavedžiai,
Į tikėjimą tyrą pavirsime,

Į tikėjimą, į tekėjimą,
Į gaivaus dieviškumo srovenimą,
Nes mes einame, kaip ir  ėjome - 
Ne į mirtį, o į gyvenimą.

Gintaras Patackas 

Epitafija broliui Algirdui

Aš uždegsiu širdy žvakutę,
Pastatysiu ant tavo kapo,
Parašysiu vieną eilutę:

- Tapo...

2 komentarai:

Unknown rašė...

kaip pranasiska ir kaip grazu!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimiškas rašė...

Labai patinka G.Patacko eilės.Ačiū Jam.