2014-02-07

K.Masiulis teisinasi dėl antivertybiško balsavimo:gydytojai už blaivybę yra tokie pat lobistai kaip ir alkopramonės pelnų gynėjai.

K.Masiulis: gydytojai už blaivybę yra tokie pat lobistai kaip ir alkopramonės pelnų gynėjai:

Kęstutis Masiulis: "Gerbiamas Puteiki, nekeliate man telefono tai rašau sms. Vakar Janutienes laidoje mane savo išsigalvojimais ir prielaidomis apjuodinote ir apšmeižėte. Kaip siūlote man reaguoti? Ar gal dar turėsite garbės likučių bent viešai atsiprašyti? K. Masiulis"

N.P.: "Sutinku atsiprašyti, jei viešai prisipažinsi, kad balsuodamas už alkoholio liberalizavimą pažeidei TS-LKD tarybos nutarimą šiuo klausimu, viešai dėl to atsiprašysi visuomenės ir TS-LKD narių, bei paprašysi, kad Priežiūros komitetas be eilės įvertintų šį Tavo poelgį. Jei nesutinki to daryti, tai ir aš nesutinku su Tavo pasiūlymu. Naglis"

K.M.: " Puteiki, esate niekingas bailys , prišnekantis kvailysčių, o po to bijantis net ragelį pakelti ir išgirti teisybę. Mano akyse Jūs galutinai kaip asmenybė devalvavotės."

N.P.:Kęstuti, o vis dėl to, kaip ten su mano aprašytu Jūsų balsavimu liberalizuojant aljoholio vartojimą ir reklamą? Tąsyk buvote labai drąsus, pažeisdamas TS-LKD tarybos nutarimą, draudžiantį Jums balsuoti. Kodėl nenorite dėl antivertybiško savo balsavimo atsiprašyti visuomenės bei TS-LKD narių? Naglis

K.M.: "Todel, kad balsavau taip kai sako mano protas ir sazine. Taip balsuociau ir dabar. Nors akcizu didinimui ir pritariu bet reklamos visiska draudima laikau neigyvendinama norma, nes gyvename tarptautines komunikacijos metu. Beje balsavau ne as vienas. Be to jus mane visai isvadinote ne partijos linijos grioveju (ka pats darote vos ne kas savaite) bet korumpuotu asmeniu. Tai ar ir as turiu jus vadinti kysininku, papirktu violetines gaujos? O gal jums kas atlygina, kad Janutiene kvieciasi i laidas? Ar pagal jusu logika tik jus galite kurti kvailas prielaidas ir jas viesai postuluoti kai tiesas? Dar pagalvosiu kaip ivertinti jusu issisokima. Esate daugiau nusirites nei tuomet kai girtas vapaliojote i kameras."

N.P.: "Taip, kartu su Jumis balsavo dar 4 TS-LKD nariai Julius Dautartas, Vitas Matuzas, Saulius Pečeliūnas ir Jurgis Razma. Bet jie nevaikščiojo apsikabinę su lobistais ir viešai nekritikavo Alkoholio ir tabako kontrolės koalicijos siūlymų, kaip riboti alkoholio vartojimą."

K.M.: "Kalbi absurda, negi zinai kas su kuo ir ka kalba. Beje kam lobistas, o man buves mano gabus studentas, o po to bendradarbis. Be to, Puteiki, toks pat lobistas yra Veryga.Tik lobina kitokia ideja. Ir gerai. Lobistai atstovauja nuomones ir asocijuotas idejas. Jie nera blogieciai, AR ATKREIPEI DEMESI KIEK KARTU palaikiau ivairius alkoholio ir reklamos varzymus? Net Verygos statistikoje esu prie geresniu ir vertinamas buvau butent kaip pazangus. Tai iseitu, kad tie blogi lobistai nelabai paveikus? Pasieskok puldinejimams is Verygos balsavimu statistikos tinkamesniu personu. Ju bus simtas. Tai gal jie papirkti? Lieji ant manes nemotyvuota neapykanta, o paaiskinimu vieton statai absurdiskus pramanus. Bjauru taip elgtis."

N.P.: "Ar tikrai Veryga yra toks pats lobistas, kaip Galadauskas ir Romanovskis? Man atrodo, kad Veryga neatlygintinai visiškai altruistiškai siekia sumažinti alkoholio vartojimą, t.y.gina viešą interesą. O paminėti lobistai už alkoholio pramonės didelius atlygius gina tik alkoholio pramonės savininkų pelnus. O Jūs bet kokiu atveju pažeidėt TS-LKD tarybos labai gerą sprendimą, aiškiai ir kategoriškai draudžiantį balsuoti už alkoholio liberalizavimus."

K.M.: "Baigiu tuscia polemika. Esate ir neteisus ir aplink siejas purva."

Komentarų nėra: