2015-02-21

Ar klaida man kandidatuoti Vilniuje, o N.Puteikienei Klaipėdoje?

Klausimas: "Balotyruotis Vilniuje jusu klaida,jusu sansai Vilniuje yra
apie 30 proc.,kai tuo tarpu Klaipedoje jusu sansus vertinciau 60-70
proc.
Iskeldami N.Puteikiene Klaipedoje atidavete propagandini ginkla
priesininkams i rankas (a la Puteikiu UAB).
As ir mano aplinkos zmones palaikome jus ir jusu kandidatus, bet
turetumete objektyviau vertinti situacija, ir nedaryti strateginiu
klaidu.
Sekmes rinkimuose".

N.P.: Ačiū už pastabas. Yra politikoje klanų, kai tėvas tempia už ausų
sūnų į tą pačią partiją. Vilniaus ir Klaipėdos savivaldybės yra
nesusijusios, tai nėra nei ta pati darbovietė, nei partija. Aš savo
žmonos niekur už ausų netempiu, lengvatų ir protekcijų nedarau. Ji
pati stiebiasi ir man padeda, nes yra geresnė ir protingesnė nei aš.
Dėl laimėjimo ar pralaimėjimo: jei tikslas Klaipėdos mero postas, tai
Jūs teisūs: taip, jos meru netapsiu, nes kandidatuoju Vilniuje, bet
jei N.Puteikienė pateks į antrą turą, o aš matau kasdien didėjančius
tokius šansus, tai jame ji V.Grubliauską įveiks lengvai.
Bet esminių demokratinių ir antikorupcinių permainų galima pasiekto
tik turint 30-50 demokratiškai nusiteikusių Seimo narių. O be
vilniečių pagalbos tai neįmanoma, nes Vilniuje gyvena 15 % Seimo
rinkimuose dalyvaujaňčių gyventojų. Būtinai turiu juos tokiai misijai
suagituoti. Iki Seimo rinkimų liko pusantrų metų, tad pats laikas
pradėti juos agituoti, o kandidatavimas į Vilniaus merus yra geras
būdas tai daryti, kaip ir mano bandymas patekti į antrą turą su
A.Zuoku. Nes tada laimėčiau antrame ture.


--
--
Naglis Puteikis
www.puteikis.lt; tel. 8-652-76250
www.facebook.com/puteikis

Komentarų nėra: