2019-06-27

Per gerai startuojame - sujudo konkurentai: ELT-ai - prašau papildyti Jūsų publikaciją, kurioje esu kaltinamas dokumentų klastojimu ir būsimu sukčiavimu, mano atsakomąja nuomone.

ELTAI: nesutinku su Jūsų korespondento elgesiu - manau, kad jis nėra vienodai teisingas, nes:

1. Publikuoja iš pradžių vienos pusės nuomonę:  https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/buve-bendrazygiai-i-teisma-padave-puteiki.d?id=81565725   - manęs komentaro neprašė, neskambino.
2. Kai paskambinau po šios publikacijos, paprašiau paskelbti ir mano nuomonę, iš pradžių ginčijosi, nesutiko, teigė, kad tai tik pranešimas spaudai ir kad tokiu atveju jis neprivalo paklausti ir kaltinamojo. O kaltinamas esu dokumentų klastojimu. Vis dėlto įprašiau, kad paskelbtų ir mano nuomonę: mane skundžia buvę bendražygiai, nes jie perėjo į konkuruojančias politines jėgas (L. Radzevičiūtė tapo mano konkurento prezidento rinkimuose M. Puidoko štabo vadove, o A. Šimkus perėjo į Klaipėdos mero V. Grubliausko frakciją), o jiems labai nepatinka sėkmingas Lietuvos centro partijos vienijimasis su Arvydo Juozaičio judėjimu "Lietuva yra čia" ir Tautininkų sąjunga, bei nepatinka geri Lietuvos centro partijos kandidatai trijuose naujuose rinkimuose į Seimą - Žirmūnų apygardoje - prof. Povilo Gylio., Žiemgalos - Rūtos Janutienės ir Gargždų- Kristupo Krivicko. Teisę į teismą turi teisę visi, net ir A. Šimkus, kuris ankstesniame LCP suvažiavime balsavo už tai, kad A. Guoga būtų pirmu numeriu kandidatų į Europos parlamentą LCP sąraše, o dabar pats tą sprendimą nori apskųsti.
Deja, L. Tubys šios mano nuomonės neįdeda, o tęsia pranašumo puolančiai pusei palaikymą - paklausęs, kodėl neduodu A. Šimkui LCP suvažiavimo protokolo ir išgirdęs mano paaiškinimą, kad tai yra ankstesnio LCP suvažiavimo tęsinys, dar kartą skambina A. Šimkui, perduoda jam šiuos mano  žodžius ir papildo savo publikaciją nauju A. Šimkaus komentaru, kuriame kaltinimai man dar pasunkėja - jau esu papildomai kaltinamas  būsimu sukčiavimu. 
Jei L. Tubys būtų vienodai teisingas, tai turėtų paprašyti mano komentaro dėl naujo papildomo A. Šimkaus kaltinimo. Bet jis to nepadarė.

Todėl prašau papildyti minėtą publikaciją mano dviem komentarais, nes neįvardijus, kad skundo autoriai yra kitų politinių jėgų atstovai, susidaro iškreiptrtas vaizdas: "Mane skundžia buvę bendražygiai, nes jie perėjo į konkuruojančias politines jėgas (L. Radzevičiūtė tapo mano konkurento prezidento rinkimuose M. Puidoko štabo vadove, o A. Šimkus perėjo į Klaipėdos mero V. Grubliausko frakciją), o jiems labai nepatinka sėkmingas Lietuvos centro partijos vienijimasis su Arvydo Juozaičio judėjimu "Lietuva yra čia" ir Tautininkų sąjunga, bei nepatinka geri Lietuvos centro partijos kandidatai trijuose naujuose rinkimuose į Seimą - Žirmūnų apygardoje - prof. Povilo Gylio., Žiemgalos - Rūtos Janutienės ir Gargždų- Kristupo Krivicko. Teisę į teismą turi teisę visi, net ir A. Šimkus, kuris ankstesniame LCP suvažiavime balsavo už tai, kad A. Guoga būtų pirmu numeriu kandidatų į Europos parlamentą LCP sąraše, o dabar pats tą sprendimą nori apskųsti."

Taip pat prašau papildyti ir antru komentaru, skirtu naujam - papildomam A. Šimkaus kaltinimui: "Kaltinimai man planuojamu sukčiavimu neturi pagrindo, nes skundžiamąjį suvažiavimą filmavo viena iš skundo autorių L. Radzevičiūtė, ji pati skaičiavo balsus, o narių sąrašus teikė pats A. Šimkus, nes tik jis vienas pildė partijos duomenų bazę. Atvirkščiai - manau, kad A. Šimkus nepateikia jo paties organizuoto ankstesnio suvažiavimo dalyvių sąrašo, nes jame pasirašė ne partijos nariai ir jis tą žino bei galimai slepia."

--
Naglis Puteikis
www.puteikis.lt; tel. 8-652-76250
www.facebook.com/puteikis


---------- Forwarded message ---------
Nuo: Lukrecijus Tubys <Lukrecijus.tubys@elta.lt>
Date: 2019-06-27, kt, 15:18
Subject: Re: Prašau papildyti Jūsų publikaciją, kurioje esu kaltinamas dokumentų klastojimu, mano atsakomąja nuomone.
To: Naglis Puteikis <puteikis@gmail.com>, <gitana@elta.lt>, Eleonora Budzinauskiene <eleonora@elta.lt>
Cc: <zinios@elta.lt>


P. Puteiki, ačiū už laišką.

Atkreiptinas dėmesys, kad jūsų nurodytas Delfi tekstas buvo publikuotas dar iki mūsų pokalbio. Po jo, jūsų komentaru straipsnis buvo papildytas. Delfi tiesiog jo neatsinaujino.

Tuo metu, pavyzdžiui, LRT.lt portalas yra įsikėlęs atnaujintą versiją: https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1073319/buve-bendrazygiai-i-teisma-padave-nagli-puteiki


Geros dienos
Lukrecijus Tubys

On 2019-06-27 15:05, Naglis Puteikis wrote:
ELTA
ELTA korespondentui Lukrecijui Tubiui ELTA

Šį rytą 2019 m. birželio 27 d. apie 10:11 visuose pagrindiniuose portaluose paskelbtas Jūsų pranešimas, šiuo atveju pateikiu kaip pavyzdį  https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/buve-bendrazygiai-i-teisma-padave-puteiki.d?id=81565725  
Jame skelbiama nuomonė apie mano veiksmus, esu kaltinamas net dokumentų klastojimo. Mano nuomonės  Lukrecijus Tubys  neklausė. Pats paskambinau, paprašiau paskelbti ir mano nuomonę šiuo klausimu.
L. Tubys iš pradžių nesutiko, teigė, kad publikacijoje atsakomosios mano nuomonės nereikia, nes publikacijoje nėra ... nuomonės apie mane ir kad tai tik pranešimas spaudai. Bet tai nėra pranešimas spaudai, nes tai L. Tubio pasirašyta autorinė publikacija. Ir joje yra pateiktos mano buvusių bendražygių nuomonės apie mane. Net mano pavardė iškelta į antraštę.
Prašau papildyti šį L. Tubio straipsnį mano atsakomąją nuomone.

--
Naglis Puteikis
www.puteikis.lt; tel. 8-652-76250
www.facebook.com/puteikis
--   Lukrecijus Tubys  ELTA žurnalistas  +370 687 13589  Lukrecijus.Tubys@elta.lt

Komentarų nėra: