2021-04-28

Prašymas partiečiams susisiekti su Maršo organizatoriais: Centro partija - Tautininkai visiškai pritaria Didžiojo šeimos gynimo maršo idėjai, reikalavimams ir tikslams, palaiko ir visoje Lietuvoje aktyviai prisidės prie šio taikaus tautos protesto organizavimo ir informacinės sklaidos - kviečiame visus savo narius ir rėmėjus skubiai susisiekti su šio Maršo regionų koordinatoriais https://seimusajudis.lt/informacija-koordinatoriai ir aktyviai įsilieti į jų veiklą, raginti visus LT piliečius dalyvauti šiame visuotiniame mitinge.

Prašymas partiečiams skubiai susisiekti su Maršo regioniniais organizatoriais: Centro partija - Tautininkai visiškai pritaria Didžiojo šeimos gynimo maršo idėjai, reikalavimams ir tikslams, palaiko ir visoje Lietuvoje aktyviai prisidės prie šio taikaus tautos protesto  organizavimo ir  informacinės sklaidos - kviečiame visus savo narius ir rėmėjus skubiai susisiekti su šio Maršo regionų koordinatoriais https://seimusajudis.lt/informacija-koordinatoriai ir aktyviai įsilieti į jų veiklą, raginti visus LT piliečius dalyvauti šiame visuotiniame mitinge.   

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš noriu padėkoti dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą. Su vaikinu susitikinėjau jau ketverius metus, jam 39 ir 32 metai. Mano vaikinas visada buvo toks rūpestingas ir mylintis, kad prieš kelis mėnesius mes susižadėjome supažindinau mane su savo šeimos nariais ir draugais. Mes jau buvome nustatę savo vestuvių datą, kol mano svajonės staiga virto košmaru. Praėjus vos kelioms savaitėms iki mūsų vestuvių mano sužadėtinis pasikeitė tiek, kiek jis teigė, kad santykiai nebedomina vien todėl, kad jis man atsibodo, aš žinojau, kad tai įvyko dėl jo buvusios merginos, kuri maldavo ateiti visa tai atgal, bet jis sakė, kad jis nesiruošia patekti į jos spąstus, bet kai jis pasakė, kad viskas baigėsi, aš žinojau, kad ji yra priežastis. Visą naktį ir dieną aš šaukiau savo širdies, prašydamas sužadėtinio sugrįžti, nes mes jau sutvarkėme savo vestuves, bet jis atsisakė, kol išgirdau apie daktarą Ajayi burtų ratuką, aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, kad jis išleis keletą burtai ir mano sužadėtinis grįš po 3 dienų po burtų. Praėjus kelioms dienoms po burtų, kaip žadėjo daktaras Ajayi, mano sužadėtinė buvo pas mane, maldaudama manęs ant kelių, kad atleistų, sakydamas, jog gailisi ir nežino, kas jį užklupo ... ačiū dr. Ajayi už mano santykių išsaugojimą , susituokėme prieš kelias dienas. jei jums reikalingas burtų ratukas bet kokiam rašybos darbui, susisiekite su galingu dvasiniu vyru dr. Ajayi „Viber / Whatsapp“: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com