2011-07-18

Visada Jums pasiekiamas tiesiogiai ir per biurą Klaipėdoje

Ačiū Jums už pasitikėjimą, už tai, kad išrinkote Seimo nariu.

Ačiū talkininkams ir bičiuliams už pagalbą.

Būdamas Seimo nariu, dirbsiu Jums: trečdalį laiko planuoju skirti apygardos rinkėjų problemoms spręsti, trečdalį – įstatymų leidybai Seime, o likusį trečdalį – parlamentinei kontrolei, ypač ekologijai ir viešojo intereso gynimui.

Visada būsiu Jums pasiekiamas tiek tiesiogiai, tiek per mano, kaip Seimo nario, biurą Liepų g. 3, Klaipėdoje, kuriame dirbs du etatiniai padėjėjai.

Tris dienas per savaitę, kai vyksta Seimo plenariniai bei komitetų posėdžiai, dirbsiu Vilniuje, likusias keturias savaitės dienas būsiu Klaipėdoje. Mano telefonas nesikeičia: 8-652-76250.

Tik dirbant mums kartu, ranka rankon, keisis ir Klaipėda, ir Lietuva.

Jūsų, Naglis Puteikis

2 komentarai:

Egle is Kauno rašė...

Sveikinu, Nagli!
laimejimas uztikrintas!
Klaipedoje atostogavau ir gerejausi Tavo etiska laikysena.
Sekmes ir istvermes!

Naglis Puteikis rašė...

Eimantui:
Mano galva efektyviausiai suveikė balsuoti už mane šios priemonės:
1. gyventojų aptarnavimas porą kart per savaitę po keletą valandų nuo 2004 metų.
2. Skundų už gyventojus rašymas po to, kai juos išvijo iš savivaldybės ar namų valdų, kai jie skundėsi, kad namų valdos pakeitė 2 metrus vamzdžio, o sąskaitą išrašė už 22 metrus ir pan.
3. Laiškai ir atvirukai kiekvienai Danės apygardos rinkėjų šeimai (butui) su pažadu, kad jei išrinksite, tai "Visada būsiu Jums pasiekiamas tiek tiesiogiai, tiek per mano, kaip Seimo nario, biurą Liepų g. 3, Klaipėdoje, kuriame dirbs du etatiniai padėjėjai.
Tris dienas per savaitę, kai vyksta Seimo plenariniai bei komitetų posėdžiai, dirbsiu Vilniuje, likusias keturias savaitės dienas būsiu Klaipėdoje. Mano telefonas nesikeičia: 8-652-76250."