2011-07-19

alfa.lt karikatūra: Danės apygardoje Seimo nariu išrinktas konservatorius Puteikis

http://www.alfa.lt/galerija/277250/ - reikia ieškoti 2011 07 189 dienos karikatūros.

5 komentarai:

Senolis rašė...

As tai siulau Puteikio neisleisti is arestines i seima, bet visa seima sugrusti i arestine pas Puteiki. Ir kiekvienas seimo narys zinotu, uz ka sedi...

Naglis Puteikis rašė...

Tą nuotrauką ilgai ir sunkiai žvejojau, kol gavau ir pats įsidėjau į visus savo tinklapius. Alfa.lt ir lzinios.lt būtent iš mano tinklapių ir paėmė - tą ir nurodė laikraščio "Lietuvos žinios" Nes po mano sulaikymo ne mano, o VRM iniciatyva spec. pasiuntiniai iš policijos kontrolės skyriaus perbėgo per visas redakcijas ir išsimaldavo, kad niekur nebūtų publikuojamos nuotraukos, kaip aš atrodau už grotų, o ypač kameros viduj padarytos. Kai vienas žurnalistas (ačiū jam) pasakė, kad pasitraukčiau nuo grotų , nes mane filmuoja, ir aš tai padariau, tai visam fotografavimo ir filmavimo paradui vadovavę dviejų pijaro firmų atstovai (juos buvo nusamdę Klaipėdos LiCS) paprašė policininkų, kad atrakintų kamerą. Tie taip ir padarė. Tada į kamerą sugriuvo fotografuotojai-filmuotojai ir kaip kokį egzotinį gyvūną kameros kampe visaip paveikslavo.
Pasirodo, kad yra kažkokios europinės konvencijos, kurios tai labai griežtai draudžia. Todėl VRM ir vertėsi per galvą, kad tas nuotraukas iš visų redakcijų išimtų. Policijos vadi galvojo, kad aš skųsiuos briuseliams ir strasbūrams dėl nežmoniško įkalinimo (neleido į tualetą) ir dėl žeminimo kameroje (filmavimo ir fotografavimo), bet aš jaučiausi labai kaltas, todėl niekam dėl nieko nesiskundžiau. Beje, policininkai ta proga dar ir mano laikrodį nušvilpė (arešto metu padarytame apraše jis yra, bet negražino. Tas komisariatas nuo sovietinių laikų specializavosi iš pagautų girtų vyrų, kurie nakčiai buvo įkišami į kamerą, atimti laikrodžius, nes žinojo, kad ti iš ryto išsipagirioję jausis kalti ir nedrįs reikalauti teisingumo.
Dar viena įdomi aplinkybė - nemažai Klaipėdos žurnalistų, fotografų ir TV operatorių atsisakė vykdyti savo tiesioginių viršininkų nurodymus (kuriuos jie gavo per pijaro firmų nelegaliai duodamus vokelius) ir atsisakė filmuoti girtą žmogų kameros viduje. Ne todėl, kad man simpatizavo, bet dėl bendražmogiško suvokimo, kad čia jau per daug.
Tai štai tokia šios nuotraukos istorija.
O kad mano oponentams mirtinai tų nuotraukų ir ypač video reikia, tai galite įsitikinti štai čia (šio tinklapio apačioje - http://puteikio.blogspot.compublikuojamame skelbime:
"GAL KAS TURITE GIRTO N. PUTEKIO 2006 M. GRUODŽIO NUOTYKIŲ AREŠTINĖJE VIDEO?
DAR NORĖTUME KREIPTIS Į TINKLAPIO LANKYTOJUS...
GAL KAS TURITE, AR ŽINOTE NUORODĄ INTERNETE, KUR GALIMA GAUTI GIRTO NAGLIO PUTEIKIO VIDEO, KAI JIS SIAUTĖJO POLICIJOJE PRIEŠ 2007 M. SAVIVALDOS RINKIMUS. LAUKIAME INFO naglio.fanai@gmail.com.
IŠ ANKSTO DĖKOJAME."
Tai palengvinau jiems šiek tiek gyvenimą ir tą nuotrauką šiaip ne tai sužvejojau.

dinas rašė...

tikrasis "piaro" darytojas yra Naglis.Ir jokios jo oponentų periodiškai samdomos firmelės jam čia neprilygs. Nes Naglis dirba sau, o samdiniai, kad ir kokie profesionalai jie bebūtų, lieka viso labo samdiniais.
Kitas klausimas, ar Naglis toks pat geras piliečių-rinkėjų gynėjas, kaip savo įvaizdžio formuotojas?

Naglis Puteikis rašė...

Eimantui:
Mano galva efektyviausiai suveikė balsuoti už mane šios priemonės:
1. gyventojų aptarnavimas porą kart per savaitę po keletą valandų nuo 2004 metų.
2. Skundų už gyventojus rašymas po to, kai juos išvijo iš savivaldybės ar namų valdų, kai jie skundėsi, kad namų valdos pakeitė 2 metrus vamzdžio, o sąskaitą išrašė už 22 metrus ir pan.
3. Laiškai ir atvirukai kiekvienai Danės apygardos rinkėjų šeimai (butui) su pažadu, kad jei išrinksite, tai "Visada būsiu Jums pasiekiamas tiek tiesiogiai, tiek per mano, kaip Seimo nario, biurą Liepų g. 3, Klaipėdoje, kuriame dirbs du etatiniai padėjėjai.
Tris dienas per savaitę, kai vyksta Seimo plenariniai bei komitetų posėdžiai, dirbsiu Vilniuje, likusias keturias savaitės dienas būsiu Klaipėdoje. Mano telefonas nesikeičia: 8-652-76250."

Anonimiškas rašė...

belieka parašyti šalia kameros Nr. 3 "Liepų g."

Liepų g. 3 - tai Klaipėdos m. savivaldybes adresas