2020-04-27

DĖL GAMTOS NIOKOJIMO TRANSPORTO PRIEMONĖMIS BE REGISTRACIJOS

Aplinkos ministerijai
2020 04 27
Siunčiu Jums Silvestro Guogos feisbuje patalpinto foto reportažo nuorodą apie tai, kaip transporto priemonės, kurioms nebūtina registracija, niokojama gamta Panerių parke ir kitur:  https://m.facebook.com/groups/170082099840061?view=permalink&id=1487547371426854
Kokių priemonių reikia imtis ir kas jų turi imtis, kokių teisės aktų pakeitimų reikia, norint užkardyti tokį gamtos niokojimą?
Atsakymą prašau siųsti el. paštu.
Pagarbiai
Seimo narys Naglis Puteikis 

7 komentarai:

FAST LOAN OFFER whats-App +918929509036 rašė...

Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatspp Number +918929509036 Dr James Eric

Anonymous rašė...


Mano vardas Carla Houston, aš labai džiaugiuosi, kad mano nutrūkusi santuoka buvo atkurta. Mano buvęs vyras grįžo po to, kai paliko mane ir mūsų 2 vaikus kitai moteriai. Labai džiaugiausi sutikusi daktarą Ilekhojie, kaip jis daugeliui žmonių gali padėti sugrąžinti meilužę, todėl susisiekiu ir su manimi. būtent taip dr. Ilekhojie man padėjo sugrąžinti savo vyrą. Didelis ačiū jums, daktare Ilekhojie, nes niekada nemaniau, kad mano buvęs vyras taip greitai grįš su manimi. Jūs esate geriausias ir didžiausias pasaulyje. jei esate čia ir jums reikia buvusio meilužio atgal arba jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, daugiau neverkite, susisiekite su šiuo galingu burtų šaukliu. Ačiū! El. Paštas: (gethelp05@gmail.com) arba skambinkite telefonu +2348147400259

Anonymous rašė...


Mano vyras paliko mane ir pasakė, kad nebemyli manęs, praleidęs su manimi 9 metus. Mes turime gražią 5 metų dukrą. Aš nesugebėjau suprasti, kaip kažkas gali iškristi iš meilės po 9 metų, kad jis jaučiasi taip, kaip jaučia. Jis nebenori nieko daryti su manimi, kalbėtis su manimi ar matyti mane, jaučiu, kad mūsų santuoka gali būti išgelbėta, tačiau buvo apgailėtina, kai mano partneris nenori nieko daryti su manimi. Prieš kelias savaites draugas nukreipė mane pas daktarą Ilekhojie ir aš susisiekiau su juo per Whatsapp. Po 48 valandų mano vyras atėjo pas mane ir jis pripažino, kad viskas, ką jis man padarė, buvo neteisinga ir jis tikrai atsiprašė. ačiū dr. Ilekhojie, kai jis atliko puikų darbą, kad išsaugotų mano santuoką. (gethelp05@gmail.com) ir paskambinkite arba WhatsApp jam telefonu +2348147400259

Anonymous rašė...

Mano vyras kardinaliai pasikeitė manęs atžvilgiu, nebebendrauja. Jis negerbia manęs ir melagingai kaltina mane neištikimybe dėl nedorų apkalbų .. Bet aš tiesiog apstulbęs dėl Dr.Wale'o, kuris man sukūrė meilės burtus, rezultatus. Viskas klostosi taip gerai ir TIKRAI, kaip jis sakė, kad bus. Nors visiškas progresas užtruko 3 dienas, jis buvo to vertas, nes viskas yra tobulai! Kaip jis paėmė mano situaciją ir visiškai ją apvertė, kad suteiktų man būtent tai, ko norėjau, yra už manęs ribų, bet kažkas, ko aš niekada nekvestionuosiu ir tiesiog būsiu visiškai dėkinga, Dieve, palaimink DR WALE, kad liūdesys virto laime. DR WALE kontaktas: Courriel: drwalespellhome@gmail.com ARBA „WhatsApp“ +2347054019402

Anna Oscar rašė...

Sveiki, visi norime pasidalinti nuostabiu darbu, kurį daktaras Ayo atliko už mane. Po daugelio metų santuokos su vyru mano vyras pradėjo keistai elgtis ir vaikščioti su kitomis merginomis ir rodė man šaltą meilę, kelis kartus grasina išstoti iš mūsų santuokos, jei išdrįsiu paklausti jo apie jo romaną su kitomis merginomis. visiškai sugniuždyta ir sutrikusi, kol mano draugas man nepapasakojo apie burtininką internete, vardu Dr Ayo, kuris meilės burtų galia padėjo jai išspręsti santuokos problemą, iš pradžių suabejojau, ar toks dalykas kada nors egzistuoja, bet nusprendžiau tai padaryti. pabandyk, kai susisiekiau su juo, jis padėjo man užburti meilę ir per 72 valandas mano vyras grįžo pas mane ir pradėjo atsiprašinėti, dabar jis nustojo bendrauti su kitais vyrais ir jis yra su manimi visam laikui ir tikrai. Susisiekite su šiuo puikiu meilės burtų kūrėju dėl savo santykių ar santuokos problemos šiandien el. paštu: drayo47373@gmail.com arba WhatsApp: +2347055691377

Issabella Tommasso rašė...

Telaimina Dievas tą dieną, kai radau šį nuostabų pagalbininką, gyvenimo keitėją, laimės davėją, vadinu jį tokiais vardais dėl to, ką jis padarė dėl manęs ir daugelio kitų.
Mano santuoka krito dėl to, kad mano vyras padavė man skyrybų dokumentą, ir aš buvau tokia susikausčiusi, nes niekada to nenorėjau, dariau viską, stengiausi jį sustabdyti, bet Matteosas, mano vyras daugiau nenorėjo su manimi turėti reikalų. Taigi aš ieškojau būdo ir internete radau stiprų burtininką, kuriam perskaičiau, ką jis gali padaryti su savo magiška galia, negaišdamas laiko greitai susisiekiau su juo, jis man pasakė, ką daryti ir kokios informacijos jam prireiks. nuo manęs pradėti ir patikino, kad po 2 dienų mano vyras daugiau nekalbės apie skyrybas.
Taip mano byla buvo išspręsta padedant šiam vedliui chubygreatsolution@gmail.com.
Galite susisiekti su chubygreat, kad gautumėte pagalbos pateikdami šią informaciją chubygreatsolution@gmail.com, taip pat galite susisiekti su whatsapp +2349056504566, jis visada pasiruošęs numalšinti jūsų skausmą.
Aš atnešu tau ramybę

Sarafina rašė...

Tai yra vienintelio patikimo burtininko, su kuriuo man teko susidurti, adresatas yra puikus chuby, galite per WhatsApp jam pranešti jo telefono duomenis arba paskambinti +23456504566 ir parašyti el. paštu chubygreat@gmail.com ir jis padės išspręsti jūsų problemą. problema. Tiesiog susisiekite su juo dėl bet kokios jūsų melo problemos: 1. jums reikia vaiko 2. jums reikia susigrąžinti mylimąjį arba buvusį meilužį, jis yra ten 3. jums reikia paaukštinimo jūsų darbo vietoje 4. kelionės apsaugos ir tiek daug daugiau jis dabar su juo susisiekia ir dainuoja pagyrimus. chubygreat@gmail.com