DĖL VANDENS BALŲ DIDĖJIMO VILNIAUS - KLAIPĖDOS GREITKELYJE
Susisiekimo ministerijai
2020 05 13
Du kartus per savaitę važiuoju iš Vilniaus į savo rinkimų apygardą Klaipėdoje ir atgal nuo 2011 metų. Matau, kaip per šiuos metus nuolat didėja po lietaus vandens balos autostrados antroje eismo juostoje, nes skiriamoje juostoje kaupiasi ir kasmet aukštėja žemės ir smėlio pylimėlis, apaugantis velėna ir neleidžiantis tų balų vandeniui nutekėti. Vairuotojams tai kelia grėsmę padaryti avariją, kai mašina, ypač lengvoji, pradeda slysti tokių balų paviršiumi.
Pernai yra dėl to žuvusių šiame greitkelyje.
Sprendžiant iš didėjančių balų, niekas nenukasinėja tų kelkraščiuose besikaupiančių žemių, užtat su kasmet didėjančiu entuzuazmu valo nuo krūmų vis platesnes juostas abipus greitkelio, nes, spėju, tai lengvesnis, geriau apmokamas ir didesnį pelną nešantis darbas, nei nukasti aukščiau minėtus pylimėlius.
Eismo saugumo prasme tas krūmų kirtimas nieko neduoda, o balos žudo važiuojančius.
Ar teisės aktai leidžia egzistuoti baloms greitkeliuose?
Kam iššvaistomos lėšos, skirtos besikaupiančių žemių skiriamojoje juostoje ir kelkraščiuose nukasimui?
Jei trūksta lėšų, prašome nustoti plėsti apsaugines juostas abipus greitkelio kertant krūmus ir medžius, o tas lėšas skirti aukščiau minėtų žemių šalinimui.
Atsakymą prašau siųsti el. paštu.
Pagarbiai
Seimo narys Naglis Puteikis
Susisiekimo ministerijai
2020 05 13
Du kartus per savaitę važiuoju iš Vilniaus į savo rinkimų apygardą Klaipėdoje ir atgal nuo 2011 metų. Matau, kaip per šiuos metus nuolat didėja po lietaus vandens balos autostrados antroje eismo juostoje, nes skiriamoje juostoje kaupiasi ir kasmet aukštėja žemės ir smėlio pylimėlis, apaugantis velėna ir neleidžiantis tų balų vandeniui nutekėti. Vairuotojams tai kelia grėsmę padaryti avariją, kai mašina, ypač lengvoji, pradeda slysti tokių balų paviršiumi.
Pernai yra dėl to žuvusių šiame greitkelyje.
Sprendžiant iš didėjančių balų, niekas nenukasinėja tų kelkraščiuose besikaupiančių žemių, užtat su kasmet didėjančiu entuzuazmu valo nuo krūmų vis platesnes juostas abipus greitkelio, nes, spėju, tai lengvesnis, geriau apmokamas ir didesnį pelną nešantis darbas, nei nukasti aukščiau minėtus pylimėlius.
Eismo saugumo prasme tas krūmų kirtimas nieko neduoda, o balos žudo važiuojančius.
Ar teisės aktai leidžia egzistuoti baloms greitkeliuose?
Kam iššvaistomos lėšos, skirtos besikaupiančių žemių skiriamojoje juostoje ir kelkraščiuose nukasimui?
Jei trūksta lėšų, prašome nustoti plėsti apsaugines juostas abipus greitkelio kertant krūmus ir medžius, o tas lėšas skirti aukščiau minėtų žemių šalinimui.
Atsakymą prašau siųsti el. paštu.
Pagarbiai
Seimo narys Naglis Puteikis
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą