2021-05-24

Policija gąsdina Didžiojo šeimos gynimo maršo koordinatorę L.Pakrosnevičienę, Marijampolė


Policija gąsdina Didžiojo šeimos gynimo maršo koordinatorę L. Pakrosnevičienę, Marijampolė: https://www.youtube.com/watch?v=rJrbAArWtwU

2021 05 14 d. policija bando įteikti įspėjimą neva apie numanomus baisinius Didžiojo šeimos gynimo maršo metu įvyksiančius pažeidimus  („atsižvelgiant į 2021 05 15 dėl vykstančio renginio „Didysis šeimos gynimo maršas" gautus duomenis" ) vienai iš koordinatorių  Ligitai Pakrosnevičienei,  Marijampolė. Įkeliu autorės sutikimu.

Jos aprašymas: "Siunčiu Tomo iš Kazlų Rūdos foto, tai pat Raimondo iš Šakių. O mano bus nuoroda į  video, nes kitaip aš perduoti negaliu, failas netelpa į el. paštą. Mano komentaras apie šią nufilmuotą situaciją būtų toks:

Per Petrą policija susitarė susitikti prie mano darbovietės 18 val. vakare greitam pokalbiui. Iki to laiko gavau laišką iš Tomo su jam įteikto įspėjimo foto.

Tuo tarpu Petras perkalbėjo su jais, kad susitiksim 9 val., nes paskutinė diena prieš mitingą ir turim neatidėliotinų reikalų. Per tą laiką policija man skambino kelis kartus ir bandė pasigauti nesvarbu kur būčiau. Mano atsakymas jiems buvo, kad susitinkame 9 val. kaip sutarta per Petrą.

Tuo metu policija apsilankė mano darbovietėj, klausinėjo apie mane mano kolegės, prašė pokalbio su direktore. Nieko nepešę patraukė link mano namų, o namuose buvo mano mama su vaiku. Mama smarkiai  išsigando, po to skambino man ir pranešė.

Po to dar buvo bandyta man skambinti ir prašyta kad užsukčiau į komisariatą esantį, Kauno g. Deja, dėl mano labai ribotų laiko išteklių teko su jais susitikti savivaldybės aikštelėj – apie tai šis video".

Komentarų nėra: