2018-10-31

PRAŠYČIAU SUGRĄŽINTI IŠKIRPTUS MANO ŽODŽIUS APIE BRUTALŲ VAIKŲ PAĖMIMĄ IŠ TĖVŲ KRUČINSKŲ KAUNE

UAB DELFI vyr.redaktorei Rasai Lukaitytei-Vnarauskienei
rasa.lukaityte@delfi.lt, delfi@delfi.lt
PRAŠYČIAU SUGRĄŽINTI JŪSŲ IŠKIRPTUS MANO ŽODŽIUS APIE BRUTALŲ VAIKŲ PAĖMIMĄ IŠ TĖVŲ KRUČINSKŲ KAUNE
LRT TV laida „Savaitė" iš manęs paėmė trumpą interviu apie tai, dėl kokių priežasčių dalyvavau ginant pažeistas Kručinskų šeimos teises Kaune 2018 10 24 d. Laidoje buvo pateikta daugiau nuomonių apie šį mano poelgį, dauguma jų - neigiamai vertino šiuos mano veiksmus.  LRT tekstinių naujienų portalas iš šio reportažo parengė ir publikavo straipsnį, kuriame objektyviai pateikė visas šias nuomones apie brutalų vaikų paėmimą iš tėvų Kručinskų Kaune.  Šis straipsnis LRT.lt portale buvo paviešintas su tokiu pavadinimu „Advokatas: tegu politikai dirba savo darbą, o ne pradeda aiškinti, kas peržengė ribas" 2018-10-28 d. 21:00 val., nurodant šaltinį - LRT TELEVIZIJOS laida „Savaitė", LRT.lt
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/231997/advokatas-tegu-politikai-dirba-savo-darba-o-ne-pradeda-aiskinti-kas-perzenge-ribas
Šį straipsnį, kurio šaltinį nurodote LRT TELEVIZIJOS laida „Savaitė", LRT.lt.www.lrt.lt Jūs savo portale delfi.lt publikavote už 13 minučių, t. y. 2018 m. spalio 28 d. 21:13 val. su analogiška antrašte: „Advokatas: tegu politikai dirba savo darbą, o ne pradeda aiškinti, kas peržengė ribas".
Viskas palikta kaip originale, bet per tas 13 minučių Jūsų darbuotojai  kažkodėl  iškirpo vieno vienitelio iš visų kalbėjusių , t.y. mano poziciją:
„N. Puteikis teigia ir toliau vykdysiantis tokią politiką. „Aš visada važiuoju ginti „mažų" žmonių nuo perteklinės valdžios. Aš visada važiuoju nepriklausomai, kokiose pareigose esu ir aš visada tai ir darysiu. Ir man, tiesa pasakius, visiškai neįdomu šitų aukštybėse atitrūkusių nuo gyvenimo teisininkų ar politologų įžvalgos, kad čia kažkas kažkur kišasi", – sakė Seimo LVŽS frakcijos narys N. Puteikis."
https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=79438055

Šiame straipsnyje pateikiamos kitų asmenų mane kritikuojančios nuomonės. Jums išėmus mano  pasisakymą netekau galimybės būti išgirstas ir negaliu apginti savo pozicijos tų paimtų vaikų ir tėvų atžvilgiu.
Prašyčiau paaiškinti, kodėl perpublikuodami lrt.lt portalo minėtą straipsnį iš jo iškirpote vieną pastraipą - mano žodžius? Prašome tuos žodžius sugrąžinti.
Pridedama Jūsų ir lrt portalų minėtų straipsnių vietos.

Komentarų nėra: