2011-09-18

Pasipriešinimas turėklų įrengimui atspindi valdžios požiūrį į paprastą žmogų

Nuotraukoje – turėklai Gdansko jachtklube

Pasipriešinimas turėklų įrengimui ar nenoras tikrinti atrakcionų saugumą ir ar jie moka mokesčius atspindi valdžios požiūrį - tegul silpnesnieji (vaikai, senjorai, girtuokliai ar šiaip tik išgėrę asmenys) tegul krenta ir tegul skęsta, o valdžiai  - dzin, nes jie užsiima tik ekonomika.

Kas iš tos ekonomikos  liks, jei tiek daug emigruos ir žus?

Bet valdžia žino, kad bet kokiu atveju jie algas ir otkato galimybę turės, kad ir kiek mažai gyventojų liktų.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Taip jau yra,kad kai atsitinka nelaimė kažkas mato,tačiau gyvenimo išmintis , ne mano žirniai ne mano pupos, padaro jį "neregiu", kažkas mato ir pasako savo šeimai, draugams, kažkas mato ir kelia telefoną skambina pareigūnams ir išdėsto tai ką matė, kažkas mato ir mato naudą , kažkas mato ir aktyviai vietoje teikia pagalbą kenčiančiam. ir t, t. Daug matančių ir labai daug po tokio matymo veikimo formų. Kuris čia yra grb Puteikis? Tiesa sakant aš ir pats nežinau. Man imponuoja jo gebėjimas aštriai reaguoti, gebėjimas problemos nevunioti ,o kelti į viešumą, tačiau tuo pačiu metu eina su manimi ir baimė, kad aš jo nepažinodamas galiu remti žmogų ,kuris yra žmogus su silpnybėmis ir klaidomis. Kas jis toks? Nežinau, per rinkimus balsavau už jį ,kad patektų į seimą, tikiu kad jis būtų geras tribūnas, tačiau visuomet mane persekios netikrumo jausmas ar jis tas kuo dedasi.
Krantinė turi būti saugi, nežiūrint kas ateina prie jos, suaugęs ar mažas, blaivus ar girtas. Mes tik žmonės, o aplinka mums turi būti saugi. Kraupu skaityti,kad tauta neteko dar vieno piliečio, nesvarbu kas jis toks. Jis tik žmogus norėjes būti šalia mūsų. Krantinė turi būti saugi, šioje vietoje remiu Naglį visu 100% ir išlygų negali būti.