2014-04-14

Statydami už mane D.Grybauskaitės rėmėjo lažybų punkte 1000 Lt galite išlošti 80 tūkst.Lt

Statydami už mane D.Grybauskaitės rėmėjo lažybų punkte 1000 Lt galite išlošti 80 tūkst.Lt

Andrius Tapinas: https://www.facebook.com/andrius.tapinas : Labai norėjau išsiaiškinti, kodėl žmonės kandidatuoja į prezidentus. Ko jie siekia? Ir štai, regis, atradau siūlo galą bent vieno kandidato Naglio Puteikio VRK anketoje ir interesų deklaracijoje:

"Deklaruojantysis Lietuvos Respublikos RIČARDAS SAVICKAS YRA SKOLINGAS 14700 LT IR JŲ NEGRĄŽINA"

Štai atsakymas – dėl to, kad lengviau išsimuštų skolas. Įsivaizduoju kandidato susirašinėjimą su savo skolininku

2010 m. From: Nagliux <naglis@gmail.com>: „Čia dėl tos skolelės primenu, būtų neblogai kažkaip susitvarkyti tuos pinigėlius"

2011 m. From: NP <puteikis@tiesos.lt>: "Aš dabar su nauja chebra, uždarom skolos klausimą ant greitųjų, ok?:

2012 m. From: Naglis <naglis.puteikis@lrs.lt> "Krč, paskutinį kartą rašau, Savickas, ta chebra biški subyrėjo, bet aš dabar dar rimtesnę susiveikiau. Aš Seimas esu, krč, aš esu Lietuva! Atiduok babkes"

2014 birželis From: Naglis.P <naglis@president.lt> "Khm, khm…"

Naglis Puteikis: ačiū, gerb. Andriau, už skaudžios problemos priminimą - juk daug žmonių Lietuvoje kenčia nuo nesąžiningų žmonių, kurie randa milijonus būdu neatiduoti skolos.

O dėl mano motyvų, tai kiekvienas turi savų trūkumų – aš noriu būti prezidentu, o štai Andrius Tapinas nenori mokėti mokesčių, žaisdamas azartinius žaidimus, sako, kad labai daug išlaidų patiria: matyt, reikia gi kortas nusipirkti, lošėjo įgūdžius nuo vaikystės lavinti:

http://www.15min.lt/naujiena/verslas/finansai/pokerio-zaidejai-lesu-nemokes-662-323862

A.Tapinas. sako: „Čia yra žmogiškoji būsena: kai tu laimi didelius pinigus, nori didesnę dalį pasilikti. Šitos problemos kyla visame pasaulyje. Ir tai ne tik pokerio, bet ir sporto, meno ir kultūros problemos, jau nekalbu apie verslą."  

N.P.: Gal ir mano skolininkas Savickas panašiai galvoja neatiduodamas Puteikui skolos?

Beje, gerb. A.Tapinai, pratęsiant Jūsų, kaip pokerio lošėjo temą, jei esate azartiškas lošėjas, gal norėtumėte pastatyti ant manęs lažybų punktuose? Labai neblogas išlošimas būtų - investuotumėte 1000 Lt, o išloštumėt nuo 15 iki 80 tūkstančių Lt (kadangi daugiau 24 000 išlošti vienam neleidžiama, tai galėtumėt atlikti bendrus statymus kartu su šeimos nariais, arba su kitais aktyviais visuomenės nariais, pvz. Jaunaisiais konservatoriais) :

http://www.topsport.lt/odds/all/13/7/5212  mano išrinkimo koeficientas yra 15;

http://orakulas.lt/lt/bets/22  mano išrinkimo koeficientas yra 15;

https://www.triobet.com/selection?cmd=choose&category_id=50000011376   - mano išrinkimo koeficientas yra 30.

https://lt.tonybet.com/politika  mano išrinkimo koeficientas yra 80, o kad pateksiu į antrą turą kartu su D.Grybauskaite - 20;

N.P.: Manyčiau, kad Jums, gerb. A.Tapinai, vertėtų lažintis D.Grybauskaitės rėmėjo, kuris balotiruojasi ir į EP lošimų ir kuriam priklauso lošimų bendrovė Guogos lošimų punkte TonyBet, nes ten galite uždirbti daugiausia - pastatęs 1000 litų, galite išlošti 80 000 Lt.

1 komentaras:

Vycka rašė...

"...o štai Andrius Tapinas nenori mokėti mokesčių, žaisdamas azartinius žaidimus, sako, kad labai daug išlaidų patiria: matyt, reikia gi kortas nusipirkti, lošėjo įgūdžius nuo vaikystės lavint"

Gerb. Puteiki, jūs net neįsivaizduojate, kiek reikia lavinti pokerio įgūdžius, norint tapti profesionaliu žaidėju (taip, būtent žaidėju, o ne lošėju).
Jūsų kampanijai tikrai nenaudinga komentuoti dalykus, kuriuose akivaizdžiai kompetencijos trūksta arba iš viso nėra.