2020-03-17

Dalinkitės ir įspėkite visus: tai yra mėginimas sukčiauti!

Godulys ima viršų? Gaunu nerimą keliančių žinių, kad stambus darbdavys mėgina "užsidirbti" iš krizės, varydamas jam ištikimai tarnavusius žmones nemokamų atostogų:
"Gerb. Seimo nary,ar gali mane dabdavys priversti eiti neapmokamu atostogu, nors man priklauso ir eilines atostogos,motyvuoja tuom,kad neturi pinigu isleisti eiliniu atostogu ,nors man priklauso eilines atostogos uz du metus.Su pagarba Z. Y.  "
Noriu jus visus primygtinai paprašyti: nesileiskite įkalbinėjami, neikite į nemokamas atostogas, nes Seimas ką tik nubalsavo per darbdavius mokėti visiems, kurie dėl karantino patiria prastovą, 90 proc. minimalaus atlyginimo. Kur nueis tie pinigai, jei jūs nemokamai atostogausite? Į darbdavio kišenę!
Taigi, neikite jokių nemokamų atostogų. Seimas saugos jūsų darbo vietą ir mokės už prastovą. O jeigu esate verčiami eiti nemokamų atostogų ar iš darbo savo noru, tai praneškite man. Aš juos papurtysiu. 

Komentarų nėra: